انبارگرداني

موسسه حساب جم با سابقه اي بيش از 23سال در انجام حسابرسي شركتها، موسسات و اشخاص (حداقل زمان) در سراسر كشور | كاهش قطعي ماليات مشاغل و اشخاص حقيقي | استقرار بهينه حسابداري و منطبق با استانداردهاي حسابداري و استفاده از حسابداران متخصص و با سابقه | اعزام حسابدار به نقاط مختلف كشور

  • صورتهاي مالي نمونه جديد
  • صورتهاي مالي نمونه جديد
  • انبارگرداني
  • بهينه سازي سيستم هاي مالي
  • دفاعيه مالياتي

انبارگرداني

۱۳ بازديد

مقدمه

 

انبارگرداني داراي مزاياي زيادي براي شركت‌ها است كه باعث تعيين مقدار موجودي كالاها در پايان دوره مي‌شود. با وجود سيستم‌هاي ثبت نرم افزاري انبارگرداني به مانند گذشته اين كار داراي دشواري زيادي نيست و براي اين امر نياز به تخصص و مهارت مناسب حس مي‌شود. با توجه به وضعيت مالي شركت‌ها لازم است ساليانه يك بار به صورت كامل انبارگرداني انجام شود.
انبارگرداني نياز به تنظيم و تهيه دستورالعمل داشته و براي شركت‌هاي مختلف نظير شركت‌هاي بازرگاني، توليد و صنعتي قابل انجام است. با انبارگرداني مي‌توان وضعيت موجودي كالاها را سنجيد و براي اطمينان از وضعيت كالاها و ثبت مناسب آن، ساليانه به صورت يك بار انبارگرداني مفيد و لازم‌الاجراست كه توسط شركت‌هاي حسابداري قابل انجام است.


اهميت انبارگرداني


دارايي‌هاي هر شركت به عنوان موجودي با ارزش تلقي شده كه در پايان يك دوره مالي بايد به صورت كامل محاسبه شود، اين امر مي‌تواند سود و زيان شركت‌ها را مشخص كند. براي انبارگرداني نياز به يك تيم متخصص حس مي‌شود كه اگر شركت‌ها نتوانند به درستي آن را انجام دهند قطعاً دچار مشكلات و كمبودهاي مختلفي در آينده مي‌شوند.
براي كنترل موجودي انبار نياز به يك سيستم دقيق بوده كه بتواند انبارگرداني را به شكل كامل انجام دهد. موسسه حساب جم خدمت زيادي را انجام مي دهد كه يكي از آن‌ها انبارگرداني به شكل صحيح بوده كه مي‌تواند براي شركت‌ها مفيد باشد. سيستم صحيح انبارگرداني باعث مي‌شود تا از دريافت سفارش‌هاي تكراري جلوگيري شود.


مزاياي انبارگرداني


انبارگرداني اگر به شكل مناسب و اصولي انجام شود داراي مزاياي زيادي است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به تشخيص تعداد و مقدار كالا دست پيدا كرد. انبارگرداني مناسب باعث تأييد صحت سيستم حسابداري يك شركت شده و در صورت وجود كالاي غيرقابل مصرف مي‌توان آن را به راحتي شناسايي كرد.

موسسه حساب جم به دليل داشتن تيم تخصصي مي‌تواند اطلاعات مورد نياز در مورد موجودي كالاها را مشخص كرده و به راحتي از انباشت غيرضروري كالاهاي موجود در انبار جلوگيري كند. حفاظت از در دسترس بودن كالاهاي موجود در انبار باعث مي‌شود تا از خريد مجدد آن جلوگيري شده و وضعيت مالي شركت در محدوده مناسب قرار بگيرد.


نحوه انبارگرداني


نحوه انبارگرداني با توجه به ماهيت شركت و همچنين تيم ارائه دهنده اين خدمات مي‌تواند متفاوت باشد. تنظيم و تهيه دستورالعمل انبارگرداني داراي اهميت است كه اين امر بايد طبق اصول استانداردهاي حسابداري آن شركت باشد. موسسه حساب جم با توجه به وضعيت شركت‌هاي مختلف مي‌تواند انبارگرداني را در چارچوب مشخص شده و به صورت استاندارد انجام دهد.
مديران كسب و كارهاي مختلف در پايان سال مالي اگر بخواهند انبارگرداني را به شيوه صحيح و با تهيه و تنظيم دستورالعمل‌هاي خاص انجام دهند بهتر است از موسسه حساب جم كمك بگيرند. حساب جم به دليل تجربه كافي كه در ارائه خدمات انبارگرداني دارد مي‌تواند در انجام صحيح و اصولي كار به مديران كسب و كارها كمك بسزايي داشته باشد.
نتيجه گيري در واقع بايد بيان كرد كه هر بنگاه اقتصادي بايد بتواند انبارگرداني را حداقل در پايان يك دوره مالي به شكل صحيح انجام دهد. وضعيت انبارگرداني اگر به شكل اصولي باشد مي‌تواند تعيين كننده مقدار كالاي موجود در انبار بوده كه اين امر براي مديران مهم است. مديران بهتر است براي اين كه بتوانند انبارگرداني را به شكل صحيح انجام دهند به يك تيم متخصص و باتجربه مراجعه كنند تا از نتيجه‌ي كار راضي باشند.

 

موسسه حساب جم با بيش از ۲۳ سال سابقه در انجام حسابرسي شركتها، موسسات و اشخاص در حداقل زمان، دفاعيه مالياتي، همچنين كاهش قطعي ماليات مشاغل و اشخاص حقيقي توانسته است رضايت كامل شما عزيزان را جلب نمايد. حساب جم با تهيه و تنظيم اظهارنامه هاي مالياتي در اسرع وقت و استقرار بهينه حسابداري منطبق با استانداردهاي حسابداري در بين برترين موسسات حسابرسي كشور قرار گرفته است. تخصصي ترين خدمات حسابرسي و حسابداري را از متخصصين و مشاوران مالياتي حساب جم بخواهيد.

شماره هاي تماس

۰۲۱۸۸۵۳۳۱۸۷

۰۲۱۸۸۵۴۶۳۹۴

۰۲۱۸۸۵۴۵۳۹۷

۰۲۱۸۸۵۱۷۰۲۱

۰۲۱۸۸۷۵۶۸۶۷

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.