حسابرسي مالياتي

موسسه حساب جم با سابقه اي بيش از 23سال در انجام حسابرسي شركتها، موسسات و اشخاص (حداقل زمان) در سراسر كشور | كاهش قطعي ماليات مشاغل و اشخاص حقيقي | استقرار بهينه حسابداري و منطبق با استانداردهاي حسابداري و استفاده از حسابداران متخصص و با سابقه | اعزام حسابدار به نقاط مختلف كشور

  • صورتهاي مالي نمونه جديد
  • صورتهاي مالي نمونه جديد
  • انبارگرداني
  • بهينه سازي سيستم هاي مالي
  • دفاعيه مالياتي

حسابرسي مالياتي

۱۸ بازديد

مي دانيد كه ماليات به عنوان يكي از راه‌هاي تأمين هزينه‌هاي دولت و به عنوان يك منبع مالي مناسب محسوب مي‌شود. دولت‌ها از طريق دريافت ماليات از شهروندان و تعيين نقدينگي مناسب مي‌توانند كشور را به شكل اصولي اداره كنند. در اين بين با توجه به اهميت روزافزون ماليات‌ها، شركت‌هاي مختلف بايد حسابرسي مالياتي را در دستور كار خود قرار دهند.

يكي از وظايف مديران شركت، حسابرسي مالياتي است كه در صورت شفاف بودن آن باعث پيشرفت شركت شده و مي‌توان به اهداف از پيش تعيين شده حركت كرد.

شركت حساب جم خدمات مختلفي در زمينه حسابرسي مالياتي از جمله:  حسابرسي مالياتي پيشرفته، حسابرسي مالياتي شركتهاي پيمانكاري و غيرهرا توسط كارشناسان و حسابرسان با تجربه و خبره انجام مي دهد.

شما به عنوان مدير كسب و كار بايد از خدمات حسابرسي بهره مند شويد تا بتوانيد شركت را به اهداف از پيش تعيين شده برسانيد

.

خدمات شركت حساب جم در زمينه حسابرسي مالياتي:

 

حسابرسي مالياتي پيشرفته

كارشناسان حساب جم با ارائه نمونه گزارش حسابرسي مالياتي،  وضعيت مالي و اقتصادي شركت شما را بررسي كرده و به شما نمايش مي دهند. براي اين منظور از شما  ميزان درآمد، هزينه، صورت گردش مواد اوليه و كالاها، دارايي‌هاي ثابت، حقوق و دستمزد و غيره را از شما دريافت كرده و حسابرسي مالياتي استاندارد و بهينه را براي شما انجام مي دهند

حسابرسي مالياتي پيشرفته به عنوان يك ناظر مي‌تواند بر روي عملكرد شركت شما تأثير مثبت گذاشته و شما را از وضعيت سود و زيان شركت آگاه كند. استفاده از خدمات حسابرسي به مديران شركت كمك مي‌كند تا در صورت بروز هر گونه مشكل و يا تخلف در اسرع وقت منشأ آن را پيدا كرده و مشكلات پيش آمده را مرتفع كند.

 

شركت‌هاي حسابرسي زيادي وجود دارد كه هر كدام با توجه به تجربه و تخصص خود مي‌تواند شما مديران را در پيش برد اهداف از پيش تعيين شده كمك كند. حسابرسي مالياتي به صورت معمول در چند مرحله قابل انجام است كه بايد جهت انجام صحيح آن مديران شركت همكاري‌هاي لازم را نسبت به حسابرسان داشته باشند. استفاده از خدمات حسابرسي مالياتي حساب جم مي‌تواند در زمينه مشاوره‌هاي اقتصادي، مشاوره‌هاي حسابداري، مشاوره‌هاي لازم در جهت تهيه اظهارنامه و ماليات بر ارزش افزوده به مديران شركت كمك كند

.

حسابرسي مالياتي شركت‌ها

يك حسابرسي صحيح مي‌تواند با تجزيه و تحليل امور مالي و اقتصادي شركت، ارائه آموزش‌هاي مناسب به كاركنان در جهت تعيين دقيق مقررات مالياتي، ارائه گزارش‌هاي حسابرسي مالي به مديران و نگهداري اسناد مالياتي در زمان مورد نياز به شركت كمك كرده و مديران را در جهت داشتن يك شركت سالم ياري كند. حسابرسي مالياتي شركتهاي پيمانكاري نيز از اين قضيه مستثني نبوده و نياز به يك حسابرس مالياتي در آن حس مي‌شود كه شركت حساب جم   اين خدمات را به بهترين روش و برترين كارشناسان براي شركت شما انجام مي دهد.

 

مزيت‌هاي حسابرسي مالياتي

از مزيت‌هاي حسابرسي براي شركت‌ها مي‌توان به موارد زيادي اشاره كرد. در واقع مديران شركت با استفاده از حسابرسي مي‌توانند به پيشبرد اهداف خود دست پيدا كنند. از جمله مزيت‌هاي حسابرسي مالياتي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • حسابرسي مالي به عنوان يك ضرورت براي رسيدن به اهداف شركت‌ها محسوب شده و مي‌تواند در گردآوري داده‌هاي مهم از شرايط بنگاه‌ها به مديران شركت كمك بسزايي داشته باشد.
  • حسابرسان مالياتي مي‌توانند به مديران شركت در تجزيه و تحليل كسب و كار كمك كنند و براي آينده شركت تصميمات مهمي را اتخاذ كنند.
  • داده‌هاي مالياتي تعيين شده توسط حسابرسان مي‌تواند مديران شركت را در پرداخت ماليات ياري كند و در صورت نياز راه حل‌هاي قانوني را در اختيار آنان قرار دهد.
  • حسابرسان مالياتي به مديران شركت در جهت استفاده از تخفيف‌هاي پيش آمده و معافيت‌هاي مالياتي كمك مي‌كند.

 

حسابرسي مالياتي به عنوان يك بخش جدايي ناپذير از وضعيت مالي شركت‌هاي امروزي است كه هر كسب و كاري به آن احتياج دارد. در واقع مي‌توان بيان كرد كه مديران شركت‌ها براي اين كه بتوانند چشم انداز مناسبي نسبت به كسب و كار و آينده شغلي خود داشته باشند نياز به حسابرس در كنار آنان حس مي‌شود.

شما اگر داراي كسب و كار گسترده‌اي هستيد و مي‌خواهيد آينده‌ي شغلي خود را به شكل مناسبي رقم بزنيد و در راستاي اهداف خود گام برداريد بهتر است از حسابرسي مالي در رسيدن به هدف‌هايي خود استفاده كنيد. خدمات حسابرسي متنوع بوده كه مي‌تواند كسب و كار شما را به سوي يك موفقيت بزرگ هدايت كند

موسسه حساب جم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.